’t Mannetje rust, ’t Mannetje rockt, ’t Mannetje feest, ’t Mannetje fokt. ’t Mannetje sport, ’t Mannetje speelt, ’t Mannetje bedenkt, ’t Mannetje verbeeldt. ’t Mannetje vraagt, ’t Mannetje hoort. 't Mannetje praat, ’t Mannetje verstoort. ’t Mannetje speurt, ’t Mannetje kraakt, ’t Mannetje verrast, ’t Mannetje raakt.

woensdag 6 mei 2009

Jillz (Heineken)

Opdracht: Ontwikkel een uitgebreide crossmediale campagne die op vrouwen is gericht voor Heineken's tegenhanger van bier, 'cider blend' drankje Jillz.

Concept: Bier is vies, Jillz is geen bier, daarom drink ik Jillz.

Dames die niet van bier houden vinden bierbuiken, zure adem, dom geschreeuw, opdringerig gedrag & gênante vertoningen maar niets. En nu is er Jillz die je eindelijk de mogelijkheid geeft om je als Jillz vrouw tegen bierdrinkers af te zetten.

Eerste poster met als afzender Heineken:



Tweede poster met als afzender Jillz:



Filtjes om bierdrinkers mee voor aap te zetten zodra je als Jillz drinkende vrouw met ze op de foto gaat:



Het resultaat van die foto's:



Site waar o.a. de foto's te uploaden zijn:



Hyves waar foto's openlijk te zien zijn:



Uitleg op het damestoilet van een mobiele gadget:

Hiermee kun je in de huid van een opdringerige bierdrinkende man kruipen. Dit door met een verlaagde stem een creepy boodschap aan een vriendin in te spreken op het damestoilet. Om aan te geven waarom de beller liever Jillz drinkt:

Geen opmerkingen: